انتشار شماره نخستین نشریه مهندسی برق و مهندسی کامپیوتر ایران در سال ۱۴۰۳

۱۳ خرداد ۱۴۰۳ | ۰۹:۱۶ کد : ۷۲۱۹۸ آخرین اخبار اخبار نشریه
پژوهشکده برق جهاد دانشگاهی شماره بهار از سال بیست و دوم «نشریه مهندسی برق و مهندسی کامپیوتر ایران، الف- مهندسی برق» را منتشر کرد.
انتشار شماره نخستین نشریه مهندسی برق و مهندسی کامپیوتر ایران در سال ۱۴۰۳

در این شماره مقالاتی با عناوین‌ «تحلیل اثرات حمله‌های سایبری مختلف بر کنترل‌کننده ثانویه در ریزشبکه‌های جزیره‌ای»، «طراحی بهینه و تحلیل محدود­کننده جریان خطای مبتنی بر راکتور سری متغیر با هسته هوایی»، و «مقایسه کنترل پیش‌بینFCS-MPC و کنترل پیش‌بین مبتنی بر تئوری لیاپانوف در یکسوسازPUC هفت‌سطحی»‌ در حوزه قدرت انتشار یافته است.

از دیگر عناوین مقالات این شماره از نشریه می‌توان به «موقعیت ­یابی ربات سیار با استفاده از فیلترکالمن دو بخشی هموار»، «مخابرات پنهان ترکیبی با استفاده از روش طیف گسترده و اختلال کمک‌کننده»، «آشکارسازی سیگنال‌های تنک کوانتیزه‌شده با استفاده از آشکارساز بهینه محلی در شبکه‌های حسگر بی‌سیم»، «تخصیص توان بهینه با هدف بیشینه‌کردن نرخ محرمانگی در امنیت لایه فیزیکی به کمک مدولاسیون جهتی مبتنی بر آرایه چندگانگی فرکانسی و نویز مصنوعی» و «حسگر دما بر اساس موجبر شکافی پلاسمونی تراهرتز تزویج‌شده به تشدیدگر» اشاره کرد.

هفده نفر از استادان، پژوهشگران و دانشجویان دانشگاه‌های تربیت دبیر شهید رجایی، بوعلی سینا، یزد، بیرجند، صنعتی مالک اشتر، بجنورد، آیت­ الله بروجردی و مؤسسه آموزش عالی جهاد دانشگاهی همدان تألیف مقالات این شماره از نشریه را عهده‌دار بوده‌اند.

همچنین داوری این مقالات توسط 30 نفر از استادان و متخصصان دانشگاه‌ها و مراکز تحقیقاتی انجام شده است.

علاقمندان به کسب اطلاعات تکمیلی در مورد این شماره از نشریه می‌توانند به سایت اینترنتی نشریه مهندسی برق و مهندسی کامپیوتر ایران به نشانی http://ijece.org مراجعه نمایند.


نظر شما :