انتشار شماره نخستین نشریه مهندسی برق و مهندسی کامپیوتر ایران در سال ۱۴۰۲

۱۸ اردیبهشت ۱۴۰۲ | ۱۴:۵۶ کد : ۵۶۷۱۶ آخرین اخبار اخبار نشریه
پژوهشکده برق جهاد دانشگاهی شماره بهار از سال بیست و یکم «نشریه مهندسی برق و مهندسی کامپیوتر ایران، الف- مهندسی برق» را منتشر کرد.
انتشار شماره نخستین نشریه مهندسی برق و مهندسی کامپیوتر ایران در سال ۱۴۰۲

در این شماره مقالاتی با عناوین‌ «شبیه‌سازی روش کنترل پیش‌بین مبتنی بر مدل مبدل AFE با بهره‌گیری از مراجع دینامیکی و مقایسه با کنترل مستقیم توان به روش پیش‌بین مبتنی بر مدل»، «مدیریت انرژی ریزشبکه‌ها و جبران‌سازی هارمونیک آن‌ها از طریق فیلتر اکتیو موازی مبتنی برسیستم‌های چندعاملی»، و «تعیین حداکثر توان انتقالی با روش ترکیبی نیوتن- رافسون- سایدل و پخش‌بار هولومورفیک با بهبود محاسبات ماتریسی»‌ در حوزه قدرت انتشار یافته است.

از دیگر عناوین مقالات این شماره از نشریه می‌توان به «اجماع زمان ثابت در سامانه‌های چند کارگزار تک انتگرال‌گیر مرتبه کسری»، «طراحی یکپارچه تخمین‌گر عیب و کنترل‌کننده تحمل‌پذیر عیب برای سیستم‌های خطی پارامتر متغیر با عیب عملگری و حسگری»، «طراحی و شبیه‌سازی مقایسه‌کننده‌های دو دنباله توان پایین و با سرعت بالا »، «مسیریابی منطقه‌ای توان‌آگاه برای شبکه‌هایروی تراشه سه‌بعدی نیمه‌متصل»، و «طراحی بهینه و تحلیل تمام‌موج جاذب‌های فراماده‌ای پهن‌بانددر طیف نور مرئی» اشاره کرد.

بیست و یک نفر از استادان، پژوهشگران و دانشجویان دانشگاه­های علم و صنعت ایران، تربیت مدرس، صنعتی سهند، اراک، شهید باهنر کرمان، دانشگاه آزاد اسلامی و مؤسسه امنیت انرژی و انرژی پایدار تألیف مقالات این شماره از نشریه را عهده ­دار بوده‌اند.

همچنین داوری این مقالات توسط 33 نفر از استادان و متخصصان دانشگاه‌ها و مراکز تحقیقاتی انجام شده است.

علاقمندان به کسب اطلاعات تکمیلی در مورد این شماره از نشریه می‌توانند به سایت اینترنتی نشریه مهندسی برق و مهندسی کامپیوتر ایران به نشانی http://ijece.org مراجعه نمایند.


نظر شما :