انتشار شماره زمستان مجلد کامپیوتر نشریه مهندسی برق و مهندسی کامپیوتر ایران

۲۸ دی ۱۴۰۱ | ۱۴:۱۰ کد : ۵۲۸۲۵ آخرین اخبار اخبار نشریه
پژوهشکده برق جهاد دانشگاهی شماره چهارم از سال بیستم «نشریه مهندسی برق و مهندسی کامپیوتر ایران، الف- مهندسی برق» را منتشر کرد.
انتشار شماره زمستان مجلد کامپیوتر نشریه مهندسی برق و مهندسی کامپیوتر ایران

در این شماره مقالاتی با عناوین‌ «ارزیابی نرم‌افزاری کاهش تعداد حالات کلیدزنی و حذف ضریب وزنی در کنترل پیش‌بین جریان موتور القایی شش‌فاز»، «کنترل تحمل‌پذیر خطای مبدل پشت به پشت توربین بادی مبتنی بر DFIG بر اساس روش توسعه‌یافته مود لغزشی»، «ارائه یک مبدل توان پالسی سوئیچ- خازنی جدید با استفاده از منبع ولتاژ پایین با قابلیت افزایش سریع دامنه ولتاژ»‌ در حوزه الکترونیک قدرت انتشار یافته است.

از دیگر عناوین مقالات این شماره از نشریه می‌توان به «طراحی کنترل‌کننده ثانویه پایه ­ریزی شده بر روی کنترل اشتراکی توزیع شده منابع تولید پراکنده (DGها) با رویکرد سیستم­های چندعامله با در نظر گرفتن حملات سایبری DoS»، «یک روش تحلیلی بر پایه نظریه تابع سیم‌پیچی و مدل مدار معادل مغناطیسی برای آنالیز الکترومغناطیسی موتورهای القایی تحت شرایط کاری سالم و خطای میله شکسته در رتور»، «بهبود عملکرد کنترل تطبیقی ابطال‌ناپذیر با به‌کارگیری مدل مرجع» و «طراحی، شبیه‌سازی و ساخت فیلتر فشرده و پهن باند ریزموج با استفاده از محفظه تشدید نیم‌شش‌وجهی و فناوری موجبر مجتمع‌شده در زیر لایه» اشاره کرد.

بیست نفر از استادان، پژوهشگران و دانشجویان دانشگاه­های شهید بهشتی، صنعتی همدان، فردوسی مشهد، شهید چمران اهواز، لرستان، تفرش، ملایر، مازندران، تربیت دبیر شهید رجائی و علوم و فنون مازندران تألیف مقالات این شماره از نشریه را عهده ­دار بوده‌اند.

همچنین داوری این مقالات توسط 40 نفر از استادان و متخصصان دانشگاه‌ها و مراکز تحقیقاتی انجام شده است.

علاقمندان به کسب اطلاعات تکمیلی در مورد این شماره از نشریه می‌توانند به سایت اینترنتی نشریه مهندسی برق و مهندسی کامپیوتر ایران به نشانی http://ijece.org مراجعه نمایند.


( ۲ )

نظر شما :