انتشار شماره پاییز مجلد برق نشریه مهندسی برق و مهندسی کامپیوتر ایران

۰۴ آبان ۱۴۰۱ | ۱۵:۰۵ کد : ۴۹۸۰۴ آخرین اخبار اخبار نشریه
پژوهشکده برق جهاد دانشگاهی شماره سوم از سال بیستم «نشریه مهندسی برق و مهندسی کامپیوتر ایران، الف- مهندسی برق» را منتشر کرد.
انتشار شماره پاییز مجلد برق نشریه مهندسی برق و مهندسی کامپیوتر ایران

در این شماره مقالاتی در حوزه مهندسی قدرت با عناوین‌ «کنترل‌کننده تطبیقی عصبی- فازی و مبدل منبع امپدانسی به‌منظور کنترل توان شبکه هیبریدی متشکل از ژنراتور القایی دو سو تغذیه و سلول خورشیدی»، «مدل‌سازی یک‌پارچه ترانسفورماتور حالت جامد دوطرفه: طبقه‌های یکسوساز، مبدل DC به DC و اینورتر»، «سینکرونورتر با قابلیت افزایش میرایی جهت کاهش نوسانات توان و فرکانس در ریز شبکه­ های مبتنی بر اینورتر»، ‌‌«طراحی کنترل‌کننده میراگر بر پایه مدل شناسایی‌شده با استفاده از داده‌های حاصل از اندازه‌گیرهای فازوری حوزه وسیع» و «ارزیابی پتانسیل منابع سمت تقاضا در حضور تجهیزات سرمایشی و گرمایشی با استفاده از روش داده ­کاوی مبتنی بر الگوریتم طبقه‌بندیk-means» انتشار یافته است.

از دیگر عناوین مقالات این شماره از نشریه می‌توان به «طراحی و شبیه‌سازی آنتن شیپوری ESIW صفحه H با بهره بالا و پهنای باند بهبودیافته» و «بهبود کنترل بازوی رباتیک به کمک کنترل‌کننده تطبیقی مدل مرجع با استفاده از طبقه‌بندی سیگنال­ هایEMG» اشاره کرد.

بیست و دو نفر از استادان، پژوهشگران و دانشجویان دانشگاه‌های بوعلی سینا، فردوسی مشهد، کردستان، صنعتی همدان، سیستان و بلوچستان، مؤسسه آموزش عالی خراسان و دانشگاه آزاد اسلامی تألیف مقالات این شماره از نشریه را عهده‌دار بوده‌اند.

همچنین داوری این مقالات توسط 30 نفر از استادان دانشگاه‌ها و مراکز تحقیقاتی انجام شده است.

علاقمندان به کسب اطلاعات تکمیلی در مورد این شماره از نشریه می‌توانند به سایت اینترنتی نشریه مهندسی برق و مهندسی کامپیوتر ایران به نشانی http://ijece.org مراجعه نمایند.


نظر شما :