انتشار شماره زمستان مجلد برق نشریه مهندسی برق و مهندسی کامپیوتر ایران

۲۰ بهمن ۱۴۰۰ | ۱۴:۰۸ کد : ۴۱۴۱۴ آخرین اخبار اخبار نشریه
انتشار شماره زمستان مجلد برق نشریه مهندسی برق و مهندسی کامپیوتر ایران

پژوهشکده برق جهاد دانشگاهی شماره چهارم از سال نوزدهم «نشریه مهندسی برق و مهندسی کامپیوتر ایران، الف- مهندسی برق» را منتشر کرد.

در این شماره چهار مقاله در حوزه مهندسی قدرت با عناوین‌ «علت‌یابی سوختن برق‌گیرهای اکسید فلزی در مناطق کوهستانی استان خوزستان؛ تجربیات مهندسی از تحلیل نتایج میدانیدریک شبکه‌ 33 کیلوولت بسیار گسترده»، «طراحی کنترل‌کننده مقاوم بهینه برای فرایند شارژخودروی الکتریکی در حضور عدم قطعیت»، «مدل‌سازی تحلیلی زیرناحیه ماشین سنکرون مغناطیس دایم روتور بیرونی با آهن‌ربای سطحی» و «تقویت‌کننده کسکود تاشده با بازیابی مجددبه کمک خازن‌های راه‌انداز مسیر مستقیم» انتشار یافته است.

از دیگر عناوین مقالات این شماره از نشریه می‌توان به، «طراحی کد فضا زمان در رادارهای آرایه فازی MIMO برای رسیدن به قدرت تفکیک بالا در برد و سرعت»‌، «آنتن ریز نواری چاپی باند وسیع بارگذاری شده باساختارAMC پهن‌باند برای سیستم‌هایMIMO»‌و «محاسبه زمان نشست و SR تقویت‌کننده‌های عملیاتی دوطبقه CMOS با جبران‌سازی کسکود» و «طراحی رؤیتگر مد لغزشی تطبیقی غیر شکننده برای دسته‌ایاز سامانه‌های مرتبه کسری شبه‌خطی دارای تأخیر حالت» اشاره کرد.

بیست و دو نفر از استادان، پژوهشگران و دانشجویان دانشگاه­های تربیت مدرس ، شهید چمران اهواز، اراک، دانشگاه صنعتی مالک اشتر، دانشگاه آزاد اسلامی و مرکز آموزش عالی هوانوردی و فرودگاهی کشور تألیف مقالات این شماره از نشریه را عهده‌دار بوده‌اند.

همچنین داوری این مقالات توسط 40 نفر از استادان دانشگاه‌ها و مراکز تحقیقاتی انجام شده است.

علاقمندان به کسب اطلاعات تکمیلی در مورد این شماره از نشریه می‌توانند به سایت اینترنتی نشریه مهندسی برق و مهندسی کامپیوتر ایران به نشانیhttp://ijece.orgمراجعه نمایند.


نظر شما :