انتشار شماره تابستان ۱۴۰۰ مجلد کامپیوتر نشریه مهندسی برق و مهندسی کامپیوتر ایران

۲۹ آبان ۱۴۰۰ | ۰۹:۴۹ کد : ۳۸۱۵۳ آخرین اخبار اخبار نشریه
انتشار شماره تابستان ۱۴۰۰ مجلد کامپیوتر نشریه مهندسی برق و مهندسی کامپیوتر ایران

پژوهشکده برق جهاد دانشگاهی شماره دوم از سال نوزدهم «نشریه مهندسی برق و مهندسی کامپیوتر ایران، ب- مهندسی کامپیوتر» را منتشر کرد.

در این شماره مقالاتی با عناوین‌ «ارائه الگوریتم‌ یادگیری انتقالی برای بهبود سرعت و صحت همگرایی در اتوماتای یادگیر سلولی»، «یک روش نیمه متمرکز برای بهبود ذخیره‌‌سازی انرژی در شبکه‌های حسگر بی‌سیم واقعی با استفاده از خوشه‌بندی و چاهک‌های متحرک»‌، «ارائه یک الگوریتم مسیریابی تحمل‌پذیر خطای آگاه از کیفیت سرویس چند معیاره در شبکه‌های روی تراشه»‌ و « ارائه یک روش کارا برای تخصیص منابع در رایانش مه با در نظر گرفتن شرایط ازدحام درخواست‌ها» انتشار یافته است.

از دیگر عناوین مقالات این شماره از نشریه می‌توان به «مدل توصیه مکان‌های مورد علاقه با توجه به الگوی رفتاری افراد براساس لیست دوستان بر پایه یادگیری عمیق»، «بهبود تخمین سن از تصاویر پانورامیک دندان مبتنی بر اصلاح کنتراست تصویر با روش آنتروپی مکانی»، «پروتکل بهبودیافته مخابره مستقیم نیمه‌کوانتومی» و  «محاسبه‌ی میانگین درجه رنگی گراف‌ها در زمان زیرخطی»  اشاره کرد.

نوزده نفر از استادان، پژوهشگران و دانشجویان دانشگاه­های صنعتی شریف، شهید صنعتی نوشیروانی بابل، الزهرا (س)، بین‌المللی امام رضا (ع)، و واحدهای متفاوت دانشگاه آزاد اسلامی عهده‌دار تألیف مقالات این شماره از نشریه را بوده‌اند.

همچنین داوری این مقالات توسط  45 نفر از استادان و پژوهشگران دانشگاه‌ها و مراکز تحقیقاتی انجام شده است.

علاقمندان به کسب اطلاعات تکمیلی در مورد این شماره از نشریه می‌توانند به سایت اینترنتی نشریه مهندسی برق و مهندسی کامپیوتر ایران به نشانی http://ijece.org مراجعه نمایند.


نظر شما :