انتشار هشتاد و دومین شماره نشریه مهندسی برق و مهندسی کامپیوتر ایران

۰۲ خرداد ۱۴۰۰ | ۱۴:۰۴ کد : ۳۱۱۳۶ آخرین اخبار اخبار نشریه
پژوهشکده برق جهاد دانشگاهی شماره سوم از سال هجدهم «نشریه مهندسی برق و مهندسی کامپیوتر ایران، ب- مهندسی کامپیوتر» را منتشر کرد.
انتشار هشتاد و دومین شماره نشریه مهندسی برق و مهندسی کامپیوتر ایران

در این شماره مقالاتی با عناوین‌ «کاهش ابعاد ویژگی مبتنی بر تئوری راف با استفاده از الگوریتم رقابت لیگ فوتبال»، «یک روش ترافیک‌آگاه برای دسته‌بندی بسته‌ها با هدف کاهش تعداد دفعات دسترسی به حافظه»‌، «الگوریتم نیمه­ نظارتی جمعی با استفاده از معیار انتخاب مبتنی بر آستانه امتیاز اطمینان در جریان­ داده ­های غیر ایستا»‌ و «ارائه روشی هوشمند به ­منظور طراحی و بهینه­ سازی مقایسه ­گرهای دو دنباله» در حوزه مهندسی کامپیوتر انتشار یافته است.

از دیگر عناوین مقالات این شماره از نشریه می‌توان به «یک روش توأم زمان‌بندی و نگاشت وظایف در سیستم‌های چندپردازنده‌ای روی تراشه با هدف بهبود چالش‌های طراحی»، «آشکارسازی الگوهای ترافیکی در نظارت تصویری با استفاده از الگوریتم شار نوری و مدل موضوعی»، «بازشناسی کنش انسان از روی تصویر ایستا با استفاده از ژست انسان در شبکه چندشاخه»  و «رویکردی جدید برای شمارش یا بهینه­ سازی مثلث­ بندی مجموعه نقاط در صفحه مبتنی بر MIS » اشاره کرد.

بیست و دو نفر از استادان، پژوهشگران و دانشجویان دانشگاه­های صنعتی امیرکبیر، خواجه نصیرالدین طوسی، بوعلی سینا همدان، تربیت دبیر شهید رجایی، تبریز، گیلان، بزرگمهر قائنات، بیرجند، فنی و حرفه ­ای رشت و آزاد اسلامی واحد علوم و تحقیقات، واحد قزوین و پژوهشکده سامانه­ های ماهواره‌ای تألیف مقالات این شماره از نشریه را عهده‌دار بوده‌اند.

همچنین داوری این مقالات توسط  25 نفر از استادان دانشگاه‌ها و مراکز تحقیقاتی انجام شده است.

علاقمندان به کسب اطلاعات تکمیلی در مورد این شماره از نشریه می‌توانند به سایت اینترنتی نشریه مهندسی برق و مهندسی کامپیوتر ایران به نشانی http://ijece.org مراجعه نمایند.


نظر شما :