انتشار شماره پایانی نشریه مهندسی برق و مهندسی کامپیوتر ایران در سال ۱۳۹۷

۳۱ فروردین ۱۳۹۸ | ۱۵:۵۶ کد : ۶۴۳۶ آخرین اخبار اخبار نشریه
انتشار شماره پایانی نشریه مهندسی برق و مهندسی کامپیوتر ایران در سال ۱۳۹۷

شماره چهارم از سال شانزدهم «نشریه مهندسی برق و مهندسی کامپیوتر ایران، ب- مهندسی کامپیوتر» ازسوی پژوهشکده برق جهاد دانشگاهی منتشر شد.

دراین شماره ازفصلنامه، مقالاتی با عناوین « ارائه روشی برای دریافت داده‌ی حسگر بی‌سیم توسط مشتری وب از طریق دروازه اینترنت اشیاء مبتنی بر پروتکلCoAP »، «زمان‌بندی پاینده مبتنی بر درخت در شبکه‌های مش بی‌سیم خورشیدی»، و «ارائه یک الگوریتم مبتنی بر رایانش مه جهت مسیریابی شبکه‌های حسگر بی‌سیم»‌ در حوزه شبکه‌های بی‌سیم انتشار یافته است.

ازدیگر عناوین این مقالات می‌توان به «روشی مبتنی بر تطبیق الگو برای تخمین بیشترین زمان اجرای حلقه‌های یکنواخت چندمسیری»، «کاهش ابعاد روش پنهان‌شکنی CDF با استفاده از یک روش انتخاب ویژگی مبتنی بر تئوری گراف»، «بهبود سرعت، مساحت و توان مصرفی جمع‌کننده‌های مبتنی بر انتخاب رقم نقلی با استفاده از گروه‌بندی جدید»، «پیشنهاد هشتگ در سیستم‌های میکروبلاگ توسط بردار موضوعی: مورد کاربرد توئیتر» و «زمان‌بندی آگاه از انرژی مصرفی برای سیستم‌های بی‌درنگ تک‌پردازنده‌ای بحرانی- مختلط» اشاره کرد.

هفده نفر از استادان و دانشجویان دانشگاه­های اصفهان، علم و صنعت ایران، صنعتی خواجه نصیرالدین طوسی، فردوسی مشهد، بوعلی سینا، صنعتی نوشیروانی بابل، ارومیه، خوانسار، و آزاد اسلامی تألیف مقالات این شماره از نشریه را بر عهده داشته‌اند.

همچنین داوری این مقالات توسط 41 نفر از استادان ایرانی دانشگاه‌ها و مراکز تحقیقاتی داخل و خارج کشور انجام شده است.

افراد علاقمند به کسب اطلاعات تکمیلی در مورد این شماره از نشریه می‌توانند به سایت اینترنتی نشریه مهندسی برق و مهندسی کامپیوتر ایران به نشانی http://ijece.saminatech.ir مراجعه نمایند.


نظر شما :