انتشار شماره تابستان مجلد کامپیوتر نشریه مهندسی برق و مهندسی کامپیوتر ایران

۰۶ آبان ۱۴۰۲ | ۰۹:۰۵ کد : ۶۳۹۹۵ آخرین اخبار اخبار نشریه
پژوهشکده برق جهاد دانشگاهی شماره دوم از سال بیست و یکم «نشریه مهندسی برق و مهندسی کامپیوتر ایران، ب- مهندسی کامپیوتر» را منتشر کرد.
انتشار شماره تابستان مجلد کامپیوتر نشریه مهندسی برق و مهندسی کامپیوتر ایران

در این شماره مقالاتی با عناوین‌ «ارائه یک رویکرد نگاشت در شبکه روی تراشه مبتنی بر الگوریتم جستجوی هارمونی»، «درون‌سازی معنایی واژه‌ها با استفاده از BERT روی وب فارسی»‌، «خلاصه‌سازی ویدئویی با روش ترکیبی گراف شبکه‌ای و خوشه‌بندی» ‌و «ارائه یک روش جهت تشخیص و تقلیل حملات انکار سرویس در اینترنت اشیا از طریق» انتشار یافته است.

از دیگر عناوین مقالات این شماره از نشریه می‌توان به «تطبیق هستان‌شناسی‌ها بر مبنای حفظ شباهت محلی اطلاعات با بهره‌گیری از تکنیک انتشار» و «الگوریتم اولیه-دوگانه توزیع شده با پارامترهای متغیر و ساختار مشارکتی افزایشی دوجهته» اشاره کرد.

پانزده نفر از استادان، پژوهشگران و دانشجویان دانشگاه­های یزد، صنعتی ارومیه، سیستان و بلوچستان و دانشگاه­ آزاد اسلامی واحدهای کرج، ساری و پرند تألیف مقالات این شماره از نشریه را عهده­دار بوده‌اند.

همچنین داوری این مقالات توسط 28 نفر از استادان دانشگاه‌ها و مراکز تحقیقاتی انجام شده است.

علاقمندان به کسب اطلاعات تکمیلی در مورد این شماره از نشریه می‌توانند به سایت اینترنتی نشریه مهندسی برق و مهندسی کامپیوتر ایران به نشانی http://ijece.org مراجعه نمایند.


نظر شما :