انتشار صدمین شماره نشریه مهندسی برق و مهندسی کامپیوتر ایران

۳۰ بهمن ۱۴۰۱ | ۰۹:۵۰ کد : ۵۴۰۶۳ آخرین اخبار اخبار نشریه
پژوهشکده برق جهاد دانشگاهی صدمین شماره از سال بیستم «نشریه مهندسی برق و مهندسی کامپیوتر ایران» را منتشر کرد.
انتشار صدمین شماره نشریه مهندسی برق و مهندسی کامپیوتر ایران

در این شماره مقالاتی با عناوین‌ «زمان‌بندی مبتنی بر اولویت وظایف با استفاده از سیستم فازی در محاسبات لبه سیار‌»، «انتخاب ویژگی چندبرچسبه با استفاده از راهکار ترکیبی مبتنی بر الگوریتم بهینه‌سازی ازدحام ذرات»، «معیاری جدید برای بخش‌بندی سیستم‌های پردازش گراف مبتنی بر بلوک»‌ انتشار یافته است.

از دیگر عناوین مقالات این شماره از نشریه می‌توان به «توازن بار در گره‌های مه با استفاده از الگوریتم یادگیری تقویتی»، «افزایش وضوح و روشنایی تصاویر کم‌نور با استفاده از رویکرد RETINEX و تبدیل غیر خطی»، «پیش‌بینی مکانی- زمانی تغییرات پوشش گیاهی بر مبنای داده‌های سنجش از دور با استفاده از یادگیری عمیق»، «ﺳﻨﺘﺰ ﺳﻄﺢ ﺑﺎﻻی ﻣﺪارﻫﺎی ﺣﺴﺎﺑﯽ دﻫﺪﻫﯽ ﺑﺮ روی ﻣﻌﻤﺎریﻫﺎی ﻗﺎﺑﻞ ﺑﺎزﭘﯿﮑﺮﺑﻨﺪی درﺷﺖداﻧﻪ» و «افزایش شفافیت در نهان‌نگاری تصاویر با استفاده از الگوریتم ژنتیک و نگاشت‌های قابل بازگشت»اشاره کرد.

هجده نفر از استادان، پژوهشگران و دانشجویان دانشگاه­های الزهرا، فردوسی مشهد، قم، یزد، سمنان، کردستان، صنعتی شاهرود، دانشگاه مکسمتر کانادا و دانشگاه آزاد اسلامی تألیف مقالات این شماره از نشریه را عهده‌دار بوده‌اند.

همچنین داوری این مقالات توسط 41 نفر از استادان و متخصصان دانشگاه‌ها و مراکز تحقیقاتی انجام شده است.

علاقمندان به کسب اطلاعات تکمیلی در مورد این شماره از نشریه می‌توانند به سایت اینترنتی نشریه مهندسی برق و مهندسی کامپیوتر ایران به نشانی http://ijece.org مراجعه نمایند.


( ۱ )

نظر شما :