انتشار شماره تابستان مجلد کامپیوتر نشریه مهندسی برق و مهندسی کامپیوتر ایران

۳۰ مرداد ۱۴۰۱ | ۱۰:۱۳ کد : ۴۷۷۶۵ آخرین اخبار اخبار نشریه
پژوهشکده برق جهاد دانشگاهی شماره دوم از سال بیستم «نشریه مهندسی برق و مهندسی کامپیوتر ایران، ب- مهندسی کامپیوتر» را منتشر کرد.
انتشار شماره تابستان مجلد کامپیوتر نشریه مهندسی برق و مهندسی کامپیوتر ایران

در این شماره مقالاتی با عناوین‌ «بهبود تشخیص ناهنجاری بات­نت­های حوزة اینترنت اشیاء مبتنی بر انتخاب ویژگی پویا و پردازش­های ترکیبی‌»، «تشخیص دستگاه‌ قطعه‌های موسیقی سنتی ایرانی بر‌ مبنای استخراج توالی نت‌ها و استفاده از شبکه‌هایLSTM»، «یک الگوریتم جدید مبتنی بر آتاماتای یادگیر توزیع‌شده برای حل مسئله بهینه‌سازی خطی تصادفی روی گروه جایگشت‌ها»‌ و «احراز هویت سبک‌وزن متقابل مداوم بر اساس اولویت‌بندی گره‌ها با استفاده از نرخ ترافیک در اینترنت اشیا»‌ انتشار یافته است.

از دیگر عناوین مقالات این شماره از نشریه می‌توان به «طراحی یک کنترل‌کننده هوشمند اضافه بار جهت استفاده در شبکه‌های نسل آینده»، «بهبود عملکرد طبقه‌بند شبکه عصبی چندجمله‌ای با استفاده از الگوریتم بهینه‌سازی نهنگ»‌، «ارائه روشی جدید بر مبنای تجزیه ماتریس غیر منفی برای کاهش ابعاد» و «انتخاب کاربران و جمرهای با قابلیت برداشت انرژی در شبکه‌های چندبانده لینک بالایNOMA جهت بهبود عملکرد و امنیت شبکه» اشاره کرد.

هجده نفر از استادان، پژوهشگران و دانشجویان دانشگاه‌های علم و صنعت ایران، فردوسی مشهد، تبریز، بناب، هرمزگان، صنعتی کرمانشاه، علم و فناوری مازندران و دانشگاه آزاد اسلامی تألیف مقالات این شماره از نشریه را عهده‌دار بوده‌اند.

همچنین داوری این مقالات توسط 47 نفر از استادان و متخصصان دانشگاه‌ها و مراکز تحقیقاتی انجام شده است.

علاقمندان به کسب اطلاعات تکمیلی در مورد این شماره از نشریه می‌توانند به سایت اینترنتی نشریه مهندسی برق و مهندسی کامپیوتر ایران به نشانی http://ijece.org مراجعه نمایند.


نظر شما :