انتشار شماره بهار نشریه مهندسی برق و مهندسی کامپیوتر ایران در سال ۱۴۰۰

۱۲ مهر ۱۴۰۰ | ۱۴:۱۱ کد : ۳۶۴۷۰ آخرین اخبار اخبار نشریه
انتشار شماره بهار نشریه مهندسی برق و مهندسی کامپیوتر ایران در سال ۱۴۰۰

پژوهشکده برق جهاد دانشگاهی شماره اول از سال نوزدهم «نشریه مهندسی برق و مهندسی کامپیوتر ایران، ب- مهندسی کامپیوتر» را منتشر کرد.

در این شماره مقالاتی با عناوین‌ «بازشناسی مقاوم به نویز ارقام مشابه فارسی مبتنی بر شبکه LSTM و ویژگی­های طیفی گفتار»، «الگوریتم جدید ضرب دیجیتال با سرعت بالا بدون خط‌لوله با قابلیت بسط آسان»‌، «ارائه مدار نوشتن جدید جهت کاهش انرژی و تأخیر عملیات نوشتن در حافظه‌های STT-MRAM با بهره‌گیری از روش دمایی»‌ و «ارائه یک روش کارا برای تخصیص منابع در رایانش مه با در نظر گرفتن شرایط ازدحام درخواست­ها»در حوزه مهندسی کامپیوتر انتشار یافته است.

از دیگر عناوین مقالات این شماره از نشریه می‌توان به «بهبود انرژی مصرفی در شبکه­های حسگر بی­سیم با استفاده از الگوریتم قورباغه جهنده و منطق فازی»، «ساخت درخت ‌تصمیم مقیاس‌پذیر مبتنی بر تقسیم سریع داده‌ها و پیش‌هرس»، «تفکیک کور منابع گفتار دوکاناله بر اساس مکان‌یابی» اشاره کرد.

هفده نفر از استادان، پژوهشگران و دانشجویان دانشگاه­های صنعتی امیرکبیر، شهید بهشتی، ارومیه، فردوسی مشهد، یزد، سیستان و بلوچستان، دانشگاه آزاد اسلامی واحد علوم و تحقیقات، پژوهشگاه فضایی ایران و مجتمع آموزش عالی سراوان تألیف مقالات این شماره از نشریه را عهده ­دار بوده‌اند.

همچنین داوری این مقالات توسط  38 نفر از استادان دانشگاه‌ها و مراکز تحقیقاتی انجام شده است.

علاقمندان به کسب اطلاعات تکمیلی در مورد این شماره از نشریه می‌توانند به سایت اینترنتی نشریه مهندسی برق و مهندسی کامپیوتر ایران به نشانی http://ijece.org مراجعه نمایند.


نظر شما :