انتشار نخستین شماره نشریه مهندسی برق و مهندسی کامپیوتر ایران در سال ۱۴۰۰

۲۹ شهریور ۱۴۰۰ | ۱۰:۳۳ کد : ۳۵۹۸۷ آخرین اخبار اخبار نشریه
انتشار نخستین شماره نشریه مهندسی برق و مهندسی کامپیوتر ایران در سال ۱۴۰۰

پژوهشکده برق جهاد دانشگاهی شماره اول از سال نوزدهم «نشریه مهندسی برق و مهندسی کامپیوتر ایران، الف- مهندسی برق» را منتشر کرد.

در این شماره مقالاتی با عناوین‌ «سیستم جامع مدیریت بهینه منابع تولید پراکنده با استفاده از شبکه عصبی دینامیکی در مدل‌سازی عدم قطعیت مصرف انرژی الکتریکی ریزشبکه‌های متصل به شبکه»، «ساختار جدید مزرعه بادی– خورشیدی با قابلیت بهبود عملکرد در شرایط افت ولتاژ و فرکانس شبکه»‌، «طراحی کنترل‌کننده و تحلیل پایداری مجانبی مبدل باک با ساختار کنترلی آبشاری و استفاده از نظریه آشفتگی منفرد»‌ و «بهبود عملکرد شبکه­های ناهمگن با به­کارگیری سیاست دسترسی ارتباط فراسو و فروسو به­صورت جدا»در حوزه مهندسی برق انتشار یافته است.

از دیگر عناوین مقالات این شماره از نشریه می‌توان به «بهبود نسبت جریان روشن به خاموش Ion/Ioff درترانزیستورهای نانونوارگرافنی نوع شاتکی»، «طراحی و تحلیل مبدل آنالوگ به دیجیتال کم‌توان با استفاده از ترانزیستور نانولوله کربنی»، «بهره‌وری انرژی در شبکه‌های رله چندآنتنی دوجهتی امن» و «طراحی افزاینده پایداری مقاوم ∞H با ضرایب بهینه ژنتیکی برای مدل چند ورودی چند خروجی بالگرد بدون سرنشین با دینامیک­های وابسته» اشاره کرد.

بیست و دو نفر از استادان، پژوهشگران و دانشجویان دانشگاه­های صنعتی نوشیروانی بابل، صنعتی سهند، کاشان، تبریز، یزد، شاهد، پدافند هوایی خاتم الانبیاء (ص) و علوم و فنون هوایی شهید ستاری تألیف مقالات این شماره از نشریه را عهده‌دار بوده‌اند.

همچنین داوری این مقالات توسط  34 نفر از استادان دانشگاه‌ها و مراکز تحقیقاتی انجام شده است.

علاقمندان به کسب اطلاعات تکمیلی در مورد این شماره از نشریه می‌توانند به سایت اینترنتی نشریه مهندسی برق و مهندسی کامپیوتر ایران به نشانی http://ijece.org مراجعه نمایند.


نظر شما :