انتشار هشتاد و چهارمین شماره نشریه مهندسی برق و مهندسی کامپیوتر ایران

۳۱ مرداد ۱۴۰۰ | ۱۲:۵۷ کد : ۳۴۹۸۸ آخرین اخبار اخبار نشریه
انتشار هشتاد و چهارمین شماره نشریه مهندسی برق و مهندسی کامپیوتر ایران

پژوهشکده برق جهاد دانشگاهی شماره چهارم از سال هجدهم «نشریه مهندسی برق و مهندسی کامپیوتر ایران، ب- مهندسی کامپیوتر» را منتشر کرد.

در این شماره مقالاتی با عناوین‌ «‌یک روش نوین ترکیبی هوشمندانه مبادله جریان زنده ویدئویی در شبکه‌های نظیر به نظیر توری»، «یک الگوریتم خوشه‌بندی چندهدفه تطبیقی مبتنی بر حراج_پیش‌بینی برای ردیابی هدف متحرک در شبکه‌های حسگر بی‌سیم‌»‌، «استفاده از معماری SAHAR جهت مقاوم کردن سطح کنترلی شبکه نرم‌افزار محور در برابر حملات منع سرویس‌»‌ و «محاسبات ابری سبز با کاهش مصرف انرژی در مهاجرت زنده  اولویت‌دار سرویس‌ها» در حوزه مهندسی کامپیوتر انتشار یافته است.

از دیگر عناوین مقالات این شماره از نشریه می‌توان به «مات‌زدائی تصاویر طیف خاکستری با استفاده از بهینه‌سازی مقاوم در شرایط عدم قطعیت در پارامترهای مدل مات‌شدگی»، «یک الگوریتم انتخاب ویژگی برخط در جریان داده‌ها با استفاده از اطلاعات متقابل چندمتغیره» و «زمان‌بندی کاربردهای جریان کاری علمی در محیط چندابری با استفاده از الگوریتم جستجوی فاخته» اشاره کرد.

بیست نفر از استادان، پژوهشگران و دانشجویان دانشگاه‌های علم و صنعت ایران، فردوسی مشهد، کاشان، کردستان، رازی و دانشگاه بین‌المللی امام رضا (ع)، دانشگاه آزاد اسلامی واحدهای علوم و تحقیقات، تهران شمال، اسلام­ آباد غرب، نجف آباد، اصفهان، کرمانشاه، خوراسگان و قصر شیرین تألیف مقالات این شماره از نشریه را عهده‌دار بوده‌اند.

همچنین داوری این مقالات توسط  32 نفر از استادان دانشگاه‌ها و مراکز تحقیقاتی انجام شده است.

علاقمندان به کسب اطلاعات تکمیلی در مورد این شماره از نشریه می‌توانند به سایت اینترنتی نشریه مهندسی برق و مهندسی کامپیوتر ایران به نشانی http://ijece.org مراجعه نمایند.


نظر شما :