انتشار هشتاد و یکمین شماره نشریه مهندسی برق و مهندسی کامپیوتر ایران

پژوهشکده برق جهاد دانشگاهی شماره سوم از سال هجدهم «نشریه مهندسی برق و مهندسی کامپیوتر ایران، الف- مهندسی برق» را منتشر کرد.
۱۷ فروردین ۱۴۰۰ | ۰۹:۱۰ کد : ۲۹۴۷۰ آخرین اخبار اخبار نشریه
انتشار هشتاد و یکمین شماره نشریه مهندسی برق و مهندسی کامپیوتر ایران

در این شماره مقالاتی با عناوین‌ «برنامه‌ریزی پیشگیرانه و امکانی- احتمالاتی ریزشبکه‌های الکتریکی در برابر حوادث طبیعی و در حضور خودروهای برقی»، «کنترل و مدیریت توان سیستم ترکیبی میکروتوربین- بادی در حالت تغذیه بار مستقل AC»‌، «محاسبه هزینه قطع برق و نحوه بهینه تخصیص خاموشی به مشترکین»‌ و «ارزیابی ولتاژ قوس الکتریکی مقره‌های پلیمری با پروفیل‌های مختلف تحت تأثیر مشخصات آلودگی غیر یکنواخت قطاعی و طولی و رطوبت محیط»در حوزه مهندسی قدرت انتشار یافته است.

از دیگر عناوین مقالات این شماره از نشریه می‌توان به «بهینه‌سازی توأم توان- مکان رله در شبکه‌های رله هوایی همکارانه برای G+5»، «مدل‌سازی کمپرسور 250-K با استفاده از روش  سری موازی نارکس و فازی سلسله‌مراتبی » و «بررسی عملکرد جذب خط انتقال ریزموج چاپ‌شده به روش جوهرافشانی در باند S» اشاره کرد.

بیست و چهار نفر از استادان، پژوهشگران و دانشجویان دانشگاه‌های لیموژ فرانسه، تربیت مدرس، صنعتی اصفهان، صنعتی نوشیروانی بابل، صنعتی شاهرود، سمنان، شهید باهنر کرمان، کاشان و آزاد اسلامی تألیف مقالات این شماره از نشریه را عهده‌دار بوده‌اند.

همچنین داوری این مقالات توسط  37 نفر از استادان دانشگاه‌ها و مراکز تحقیقاتی انجام شده است.

علاقمندان به کسب اطلاعات تکمیلی در مورد این شماره از نشریه می‌توانند به سایت اینترنتی نشریه مهندسی برق و مهندسی کامپیوتر ایران به نشانی http://ijece.org مراجعه نمایند.


نظر شما :