انتشار شماره پایانی نشریه مهندسی برق و مهندسی کامپیوتر ایران در سال ۱۳۹۸

۱۹ اسفند ۱۳۹۸ | ۱۰:۳۸ کد : ۱۶۶۵۷ آخرین اخبار اخبار نشریه
انتشار شماره پایانی نشریه مهندسی برق و مهندسی کامپیوتر ایران در سال ۱۳۹۸

شماره چهارم از سال هفدهم «نشریه مهندسی برق و مهندسی کامپیوتر ایران، ب- مهندسی کامپیوتر» توسط پژوهشکده برق جهاد دانشگاهی منتشر گردید.

مقالاتی با عناوین «تخصیص بهینه منابع در شبکه‌های حسگر نرم‌افزارمحور چندوظیفه‌ای»‌، «مکان‌یابی بر اساس تفاضل توان سیگنال دریافتی با به کارگیری بهینه‌سازی محدب در شبکه حسگر بی‌سیم»، «شناسایی خطاهای برنامک‌های همراه از طریق کاوش نظرات کاربران و انتساب آنها به توسعه‌دهندگان»‌، «استفاده از خوشه‌بندی تکاملی برای تشخیص موضوع در بلاگ‌نویسی کوچک با لحاظ‌نمودن اطلاعات شبکه اجتماعی» ‌و شناسایی خطاهای برنامک‌های همراه از طریق کاوش نظرات کاربران و انتساب آنها به توسعه‌دهندگان» در حوزه‌های و شبکه‌های اجتماعی انتشار یافته است.

ازدیگر عناوین مقالات این شماره می‌توان مقالات «اصلاح معماری شبکه عصبی کانولوشنال جهت طبقه‌بندی تصاویر آغشته به نویز ضربه»، «استخراج سیگنال قلب جنین از ثبت‌های شکمی با استفاده از نمایش‌های تُنک سیگنال‌های الکتروکاردیوگرام»، «انتخاب ویژگی و طبقه‌بندی سلول‌های سرطانی بر پایه داده‌های ریزآرایه با استفاده از الگوریتم جستجوی فاخته چندهدفه» و «کاهش احتمال خطای نوشتن در حافظه‌های STT-RAM مبتنی بر اثر دمایی و با بهره‌گیری از روش دوگان‌سازی منابع ولتاژ» را برشمرد.

بیست و پنج نفر از استادان و دانشجویان دانشگاه‌های صنعتی شریف، صنعتی امیرکبیر، صنعتی شاهرود، رازی، هرمزگان، یزد، اردکان، امام حسین (ع)، علوم و فنون مازندران و پژوهشگاه فضایی ایران،  تألیف مقالات این شماره از نشریه را بر عهده‌ داشته‌اند.

همچنین داوری این مقالات توسط 36 نفر از استادان دانشگاه‌ها و مراکز تحقیقاتی انجام شده است.

افراد علاقمند به کسب اطلاعات تکمیلی در مورد این شماره از نشریه می‌توانند به سایت اینترنتی نشریه مهندسی برق و مهندسی کامپیوتر ایران به نشانی http://ijece.saminatech.ir مراجعه نمایند.


نظر شما :