انتشار شماره تابستان مجلد کامپیوتر، نشریه مهندسی برق و مهندسی کامپیوتر ایران در سال ۱۴۰۳

۱۶ مهر ۱۴۰۳ | ۰۹:۵۷ کد : ۷۶۲۸۴ آخرین اخبار اخبار نشریه
پژوهشکده برق جهاد دانشگاهی شماره تابستان از سال بیست و دوم «نشریه مهندسی برق و مهندسی کامپیوتر ایران، ب- مهندسی کامپیوتر» را منتشر کرد.
انتشار شماره تابستان مجلد کامپیوتر، نشریه مهندسی برق و مهندسی کامپیوتر ایران در سال ۱۴۰۳

در این شماره از نشریه چهار مقاله با عناوین به «الگوریتم کاهش انرژی مصرفی پویا برای سیستم‌های بی‌درنگ بحرانی-مختلط با پردازنده‌های چندهسته‌ای»، «مدل اعتماد توزیع‌شده رویداد محور برای شبکه اینترنت اشیا »، «یک الگوریتم جدید مسیریابی بهینه سبز در شبکه های انتقال داده» و «ارائه رویکردی جدید مبتنی بر نگاشت آشوب برای پیاده سازی فازهای امنیتی برروی شبکه­ ی ابر»  انتشار یافته است.

از دیگر عناوین مقالات این شماره از نشریه می‌توان به «پیش‌بینی امتیازات کاربران در سیستم‌های پیشنهاددهنده با در نظر گرفتن پویایی علایق کاربران و تغییرات ویژگی‌های اقلام»، «شناسائی جامعه در شبکه­ های پیچیده با استفاده از درخت پوشای مینیمم و بیشینه­ سازی ماژولاریتی » و «یک کاربرد موثر از کنترل بهینه­ی کسری در درمان بیماری­ های عفونی» اشاره کرد.

چهاردهه نفر از استادان، پژوهشگران و دانشجویان دانشگاه‌های یزد، بیرجند، شهید مدنی آذربایجان، بجنورد، دانشگاه آزاد اسلامی و پیام نور تألیف مقالات این شماره از نشریه را عهده­ دار بوده‌اند.

همچنین داوری این مقالات توسط  26 نفر از استادان و متخصصان دانشگاه‌ها و مراکز تحقیقاتی انجام شده است.

علاقمندان به کسب اطلاعات تکمیلی در مورد این شماره از نشریه می‌توانند به سایت اینترنتی نشریه مهندسی برق و مهندسی کامپیوتر ایران به نشانی http://ijece.org مراجعه نمایند.


نظر شما :