انتشار شماره تابستان مجلد برق، نشریه مهندسی برق و مهندسی کامپیوتر ایران

۰۶ شهریور ۱۴۰۳ | ۱۴:۴۸ کد : ۷۵۰۷۰ آخرین اخبار اخبار نشریه
پژوهشکده برق جهاد دانشگاهی شماره دوم از سال بیست و دوم «نشریه مهندسی برق و مهندسی کامپیوتر ایران، الف- مهندسی برق» را منتشر کرد.
انتشار شماره تابستان مجلد برق، نشریه مهندسی برق و مهندسی کامپیوتر ایران

در این شماره از نشریه هفت مقاله مرتبط با کاربردهای مهندسی قدرت انتشار یافته است. مقالاتی با عناوین‌ «تشخیص و مکان یابی خطا در شبکه های الکتریکی هیبریدی شناورها با استفاده از تبدیل موجک»، «بهبود تلفات هارمونیک و کیفیت توان به دلیل سوئیچینگ مبدل ماتریسی در ژنراتور القایی تغذیه دوسویه با استفاده از فیلتر پسیو هیبریدی»‌، «کنترل هوشمند غیر خطی مرتبه کسری برای اینورترهای فتوولتائیک» ‌و «آشکارسازی و تحلیل سیگنالهای آکوستیک تغییردهنده‌های تپ زیر بار ترانسفورماتورهای قدرت جهت تشخیص خطا» در این شماره انتشار یافته است.

از دیگر عناوین مقالات این شماره از نشریه می‌توان به «تعیین محل اصابت صاعقه به کمک روش معکوس زمانی الکترومغناطیسی (EMTR) و یادگیری ماشین»، «تمدل‌سازی نیروگاه خورشیدی با استفاده از شبکه عصبی مبتنی برمدار معادل تک دیود‌» و «بهبود عملکرد ترانسفورماتور ولتاژ بالا در منبع تغذیه تقویت کننده کلایسترون با متعادل سازی جریان مغناطیس-کنندگی» اشاره کرد.

بیست نفر از استادان، پژوهشگران و دانشجویان دانشگاه‌های بوعلی سینا، زنجان صنعتی مالک اشتر، صنعتی همدان، آیت الله بروجردی، ملی مهارت، امام حسین (ع) و آزاد اسلامی تألیف مقالات این شماره از نشریه را عهده‌دار بوده‌اند.

همچنین داوری این مقالات توسط 22 نفر از استادان دانشگاه‌ها و مراکز تحقیقاتی انجام شده است.

علاقمندان به کسب اطلاعات تکمیلی در مورد این شماره از نشریه می‌توانند به سایت اینترنتی نشریه مهندسی برق و مهندسی کامپیوتر ایران به نشانی http://ijece.org مراجعه نمایند.


نظر شما :