انتشار شماره زمستان مجلد کامپیوتر نشریه مهندسی برق و مهندسی کامپیوتر ایران

۲۹ فروردین ۱۴۰۳ | ۱۴:۱۵ کد : ۷۰۳۱۸ آخرین اخبار اخبار نشریه
پژوهشکده برق جهاد دانشگاهی آخرین شماره از سال بیست و یکم «نشریه مهندسی برق و مهندسی کامپیوتر ایران، ب- مهندسی کامپیوتر» را منتشر کرد.
انتشار شماره زمستان مجلد کامپیوتر نشریه مهندسی برق و مهندسی کامپیوتر ایران

در این شماره مقالاتی با عناوین‌ «طراحی یک الگوریتم اجماع امن برای به‌کارگیری در بلاک‌چین»، «ارائه یک روش نوین جهت تصدیق صحت ارسال بسته‌ها در شبکه‌های SDN به صورت موازی»‌، «تخصیص منابع امنیتی برای مقابله با حملات در اینترنت اشیا با استفاده از یادگیری ماشین» ‌و «دوست‌یابی بر اساس ویژگی‌های اجتماعی در اینترنت اشیا اجتماعی» انتشار یافته است.

از دیگر عناوین مقالات این شماره از نشریه می‌توان به «ترکیب تکنیک‌های انتخاب نمونه و داده‌افزایی برای حل مسئله طبقه‌بندی مجموعه داده‌های نامتوازن» و «تشخیص اسپم در شبکه اجتماعی توییتر با استفاده از رویکرد یادگیری ترکیبی» و «بهینه‌سازی حالت‌های اولیه برای رایانش کوانتومی آدیاباتیک در یک الگوریتم کوانتومی» اشاره کرد.

هفده نفر از استادان، پژوهشگران و دانشجویان دانشگاه­های علم و صنعت، تربیت دبیر شهید رجائی، یزد، تفرش، علم و فرهنگ، سیستان و بلوچستان تألیف مقالات این شماره از نشریه را عهده ­دار بوده‌اند.

همچنین داوری این مقالات توسط 28 نفر از استادان دانشگاه‌ها و مراکز تحقیقاتی انجام شده است.

علاقمندان به کسب اطلاعات تکمیلی در مورد این شماره از نشریه می‌توانند به سایت اینترنتی نشریه مهندسی برق و مهندسی کامپیوتر ایران به نشانی http://ijece.org مراجعه نمایند.


نظر شما :