انتشار شماره زمستان مجلد برق نشریه مهندسی برق و مهندسی کامپیوتر ایران

۲۷ اسفند ۱۴۰۲ | ۱۱:۵۲ کد : ۶۹۷۳۲ آخرین اخبار اخبار نشریه
پژوهشکده برق جهاد دانشگاهی شماره چهارم از سال بیست و یکم «نشریه مهندسی برق و مهندسی کامپیوتر ایران، الف- مهندسی برق» را منتشر کرد.
انتشار شماره زمستان مجلد برق نشریه مهندسی برق و مهندسی کامپیوتر ایران

در این شماره مقالاتی در حوزه مهندسی قدرت با عناوین‌ «برنامه‌ریزی اقتصادی- زیست‌محیطی چندهدفه ریزشبکه‌ها در حضور خودروهای الکتریکی هیبریدی و برنامه پاسخگویی بار در جهت هموارسازی قیمت‌های گرهی توزیع»، «طراحی و ساخت درایو موتور سنکرون آهن‌ربای دائم سطحی به روش پیش‌بین مستقل از مدل جریان و سرعت و رؤیتگر غیرخطی اغتشاش با رویکرد مقاوم نسبت به تغییرات پارامتر و اغتشاش»، «تحلیل و پیاده‌سازی یک مبدل DC-DC کاهنده با روش کنترلی جدید به‌منظور کاهش تلفات مبدل»،  الگوریتم هوشمند پیش‌بینی ناپایداری گذرای ناحیه گسترده زاویه روتور مبتنی بر تئوری درخت تصمیم 0. 5C و سیگنال‌های سراسری» و «طراحی و پیاده‌سازی یک کنترل‌کننده بهینه‌شده به روش TLBO بر روی سامانه روتور دوقلو» انتشار یافته است.

از دیگر عناوین مقالات این شماره از نشریه می‌توان به « طراحی گیرنده بهینه و تخصیص توان در رادارهای آرایه‌ای فازی چندورودی- چندخروجی‌ تنوع فرکانسی در محیط با کلاتر ناهمگن»‌، «کنترل مد لغزشی مبتنی بر داده مبتنی بر شبکه عصبی بازگشتیتصویر برای عفونت:HIV یک رویکرد مقدار تکین»، و «پیاده‌سازی مقایسه‌کننده با ورودی چهارسطحی و خروجی سه‌سطحی بر پایه تکنولوژی ترانزیستور اثر میدانی نانولوله کربنی» اشاره کرد.

بیست نفر از استادان، پژوهشگران و دانشجویان دانشگاه ­های صنعتی نوشیروانی بابل، یزد، شهید مدنی آذربایجان، کاشان، اراک، ولایت و دانشگاه آزاد اسلامی تألیف مقالات این شماره از نشریه را عهده­ دار بوده‌اند.

همچنین داوری این مقالات توسط 33 نفر از استادان دانشگاه‌ها و مراکز تحقیقاتی انجام شده است.

علاقمندان به کسب اطلاعات تکمیلی در مورد این شماره از نشریه می‌توانند به سایت اینترنتی نشریه مهندسی برق و مهندسی کامپیوتر ایران به نشانی http://ijece.org مراجعه نمایند.


نظر شما :