انتشار شماره پاییز مجلد کامپیوتر نشریه مهندسی برق و مهندسی کامپیوتر ایران

پژوهشکده برق جهاد دانشگاهی شماره سوم از سال بیست و یکم «نشریه مهندسی برق و مهندسی کامپیوتر ایران، ب- مهندسی کامپیوتر» را منتشر کرد.

۰۱ اسفند ۱۴۰۲ | ۱۰:۳۸ کد : ۶۸۸۲۶ آخرین اخبار اخبار نشریه
پژوهشکده برق جهاد دانشگاهی شماره سوم از سال بیست و یکم «نشریه مهندسی برق و مهندسی کامپیوتر ایران، ب- مهندسی کامپیوتر» را منتشر کرد.

در این شماره مقالاتی با عناوین‌ «تشخیص انجمن در شبکه‌های پیچیده پویا مبتنی بر تعبیه گراف و خوشه‌بندی جمعی»، «تعبیه‌سازی شبکه‌های اجتماعی مبتنی بر کاربست روش‌های تشخیص جوامع و استخراج ویژگی‌های معنایی نهفته»‌، «طراحی و جمع‌آوری دادگان گفتاری به‌عنوان گام نخست بومی‌سازی تشخیص هوشمند اوتیسم در کودکان ایرانی» ‌و «افزایش وضوح تصویر با استفاده از برجستگی بصری» انتشار یافته است.

از دیگر عناوین مقالات این شماره از نشریه می‌توان به «یک روش دوسطحی مبتنی بر برنامه‌سازی پویا جهت افراز و بهینه‌سازی هزینه ارتباطات در مدارات کوانتومی توزیعی» و «شبکه سریع و کم‌وزن برای شناسایی خطوط جاده با استفاده از معماری موبایل‌نت و توابع هزینه متفاوت» «شناسایی ژن‌های عامل سرطان در شبکه ژنی با استفاده از معماری شبکه عصبی پیش‌خور» و « SQ-PUF: پروتکل احراز هویت مبتنی برPUF مقاوم در برابر حملات یادگیری ماشین» اشاره کرد.

بیست و یک نفر از استادان، پژوهشگران و دانشجویان دانشگاه­های تهران، شهید بهشتی، یزد، فردوسی مشهد، شهید مدنی آذربایجان، پیام نور، پژوهشگاه ارتباطات و فناوری اطلاعات، دانشگاه­ آزاد اسلامی و دانشگاه صنعتی کراکف لهستان تألیف مقالات این شماره از نشریه را عهده­ دار بوده‌اند.

همچنین داوری این مقالات توسط 28 نفر از استادان دانشگاه‌ها و مراکز تحقیقاتی انجام شده است.

علاقمندان به کسب اطلاعات تکمیلی در مورد این شماره از نشریه می‌توانند به سایت اینترنتی نشریه مهندسی برق و مهندسی کامپیوتر ایران به نشانی http://ijece.org مراجعه نمایند.


نظر شما :