انتشار شماره تابستان مجلد برق نشریه مهندسی برق و مهندسی کامپیوتر ایران

۰۵ مهر ۱۴۰۲ | ۱۰:۱۶ کد : ۶۲۷۲۶ آخرین اخبار اخبار نشریه
پژوهشکده برق جهاد دانشگاهی شماره دوم از سال بیست و یکم «نشریه مهندسی برق و مهندسی کامپیوتر ایران، الف- مهندسی برق» را منتشر کرد.
انتشار شماره تابستان مجلد برق نشریه مهندسی برق و مهندسی کامپیوتر ایران

در این شماره مقالاتی در حوزه مهندسی قدرت با عناوین‌ «مدیریت توان راکتیو در شبکه توزیع با در نظر گرفتن عدم‌قطعیت‌ها در حضور تجهیزات جبران‌کننده توان راکتیو گسسته و پیوسته»، «برنامه‌ریزی مقاوم حمله تزریق داده غلط روی بازارهای انرژی الکتریکی در شبکه‌های هوشمند»‌، «بررسی و مقایسه اثرات دمایی بر باتری لیتیوم- یونی در حالت شارژ سریع با روش جریان ثابت چندمرحله‌ای و روش جریان ثابت- ولتاژ ثابت» ‌و «شناسایی پارامترهای تابع انتقال موتور DC بدون جاروبک با استفاده از الگوریتم ازدحام گروه ذرات» انتشار یافته است.

از دیگر عناوین مقالات این شماره از نشریه می‌توان به «ذخیره‌سازی انرژی در شبکه‌های منفعل نوری مبتنی بر گیگابیت بر اساس تعیین نقاط اپتیمال به روش کاهش گرادیان» و «طراحی اسیلاتور متعامد کنترل شونده با ولتاژ با بازه وسیع فرکانسی» اشاره کرد.

هفده نفر از استادان، پژوهشگران و دانشجویان دانشگاه‌های تهران، تربیت مدرس، اصفهان، بیرجند، صنعتی صنعتی مالک اشتر، صنعتی نوشیروانی بابل، فناوری‌های نوین آمل، کردستان و یاسوج تألیف مقالات این شماره از نشریه را عهده‌دار بوده‌اند.

همچنین داوری این مقالات توسط 30 نفر از استادان دانشگاه‌ها و مراکز تحقیقاتی انجام شده است.

علاقمندان به کسب اطلاعات تکمیلی در مورد این شماره از نشریه می‌توانند به سایت اینترنتی نشریه مهندسی برق و مهندسی کامپیوتر ایران به نشانی http://ijece.org مراجعه نمایند.


نظر شما :