انتشار شماره پاییز مجلد کامپیوتر نشریه مهندسی برق و مهندسی کامپیوتر ایران

۱۸ آبان ۱۴۰۱ | ۱۰:۵۷ کد : ۵۰۴۱۱ آخرین اخبار اخبار نشریه
پژوهشکده برق جهاد دانشگاهی شماره سوم از سال بیستم «نشریه مهندسی برق و مهندسی کامپیوتر ایران، ب- مهندسی کامپیوتر» را منتشر کرد.
انتشار شماره پاییز مجلد کامپیوتر نشریه مهندسی برق و مهندسی کامپیوتر ایران

در این شماره مقالاتی با عناوین‌ «ارائه روش جهش هوشمند مبتنی بر الگوریتم PSO برای حل مسئله انتخاب ویژگی‌»، «راهکاری مبتنی بر ساخت درخت دودویی تقریبی برای سرعت‌بخشیدن به جستجوی نزدیک‌ترین همسایگی در داده‌های حجیم»، «سنتز منطقی چندهدفه مدارهای کوانتومی»‌ و «طبقه‌بندی خودآموز نیمه‌نظارتی مبتنی بر ساخت همسایگی»‌ انتشار یافته است.

از دیگر عناوین مقالات این شماره از نشریه می‌توان به «گامی در راه رسیدن به شبکه‌های عصبی عمیق تمام‌نوری: به‌کارگیری واحد غیر خطی نوری»، «ارائه سیستم توصیه‌گر مبتنی بر جلسه شخصی‌سازی شده با استفاده از شبکه‌های خودتوجه» و «ارائه سیستم بازیابی تصاویر مبتنی بر محتوا با بهره‌گیری از یادگیری  نیمه­نظارت‌شده و کاوش الگوهای مکرر انجمنی» اشاره کرد.

هفده نفر از استادان، پژوهشگران و دانشجویان دانشگاه­های صنعتی شریف، امیرکبیر، فردوسی مشهد، تبریز، یزد، بناب، تربیت دبیر شهید رجائی و دانشگاه آزاد اسلامی تألیف مقالات این شماره از نشریه را عهده­دار بوده‌اند.

همچنین داوری این مقالات توسط 24 نفر از استادان و متخصصان دانشگاه‌ها و مراکز تحقیقاتی انجام شده است.

علاقمندان به کسب اطلاعات تکمیلی در مورد این شماره از نشریه می‌توانند به سایت اینترنتی نشریه مهندسی برق و مهندسی کامپیوتر ایران به نشانی http://ijece.org مراجعه نمایند.


نظر شما :