انتشار نودمین شماره نشریه مهندسی برق و مهندسی کامپیوتر ایران

شماره پاییز ۱۴۰۰ مجلد کامپیوتر نشریه مهندسی برق و مهندسی کامپیوتر ایران منتشر گردید.
۱۹ دی ۱۴۰۰ | ۱۳:۵۳ کد : ۴۰۳۸۵ آخرین اخبار اخبار نشریه
انتشار نودمین شماره نشریه مهندسی برق و مهندسی کامپیوتر ایران

پژوهشکده برق جهاد دانشگاهی شماره سوم از سال نوزدهم «نشریه مهندسی برق و مهندسی کامپیوتر ایران، ب- مهندسی کامپیوتر» را منتشر کرد.

در این شماره مقالاتی با عناوین‌ »تشخیص عددی قطبیت با کاربست شبکه‌های عمیق بازگشتی و یادگیری بانظارت در نظرکاوی بر روی مرورهای فارسی کاربران حوزه تجارت الکترونیک‌«، «تصمیم ­گیری منفعلانه هوشمند برای حسگرهای بیدارشونده در پایش سازه‌ای»‌، «ارائه یک الگوریتم مناسب برای یادگیری جریانی بر اساس الگوریتم ماشین‌های بردار پشتیبان دوقلوی مربعات حداقلی فازی»‌ و «بازشناسی کارای کنش‌های انسانی با محدود کردن فضای جستجو در روش‌های یادگیری عمیق» انتشار یافته است.

از دیگر عناوین مقالات این شماره از نشریه می‌توان به «ارائه یک احراز هویت متقابل سبک وزن گروهی دستگاه­ها در اینترنت اشیاء»، «طراحی بهینه و زیربهینه فرستنده- گیرنده در شبکه‌های حسگری متراکم و اینترنت اشیاء» و «ارائه یک موتور جستجو برای بازیابی رویداد ساختارمند از منابع خبری» اشاره کرد.

هجده نفر از استادان، پژوهشگران و دانشجویان دانشگاه­های شهید بهشتی، خوارزمی، تربیت مدرس، کاشان، کردستان، پیام نور و دانشگاه آزاد اسلامی عهده‌دار تألیف مقالات این شماره از نشریه را بوده‌اند.

همچنین داوری این مقالات توسط  33 نفر از استادان و پژوهشگران دانشگاه‌ها و مراکز تحقیقاتی انجام شده است.

علاقمندان به کسب اطلاعات تکمیلی در مورد این شماره از نشریه می‌توانند به سایت اینترنتی نشریه مهندسی برق و مهندسی کامپیوتر ایران به نشانی http://ijece.org مراجعه نمایند.


نظر شما :