انتشار شماره پاییز مجلد برق نشریه مهندسی برق و مهندسی کامپیوتر ایران

۰۷ آذر ۱۴۰۰ | ۱۶:۳۸ کد : ۳۸۴۷۶ آخرین اخبار اخبار نشریه
انتشار شماره پاییز مجلد برق نشریه مهندسی برق و مهندسی کامپیوتر ایران

پژوهشکده برق جهاد دانشگاهی شماره سوم از سال نوزدهم «نشریه مهندسی برق و مهندسی کامپیوتر ایران، الف- مهندسی برق» را منتشر کرد.

در این شماره چهار مقاله در حوزه مهندسی قدرت با عناوین‌ «طراحی و ساخت رله‌ی خطای امپدانس بالا بر اساس تحلیل هارمونیکی برای شبکه‌ی توزیع 33 کیلوولت شهرستان اهواز»، «رویکردی جدید برای ارزیابی عملکرد توربین‌ها و مزارع بادی به کمک شاخص توسعه‌یافته ضریب ظرفیت- مطالعه‌ی موردی مزرعه بادی منجیل»، «جایابی بهینه سیستم‌های ذخیره‌ساز انرژی با در نظرگیری عدم قطعیت‌های تولید منابع تجدیدپذیر، بار و قیمت برق» و «بررسی جریان نشتی و دمای سطح مقره‌ کامپوزیتی 230 کیلوولت در شرایط رطوبت و ریزگرد» انتشار یافته است.

از دیگر عناوین مقالات این شماره از نشریه می‌توان به «ارزیابی کارآیی سلول حافظه SRAM مبتنی بر ترانزیستورهایTMDFET در مقایسه با فناوریSi-MOSFET»‌، «طراحی و ساخت یک تزویج کننده مایکرواستریپی فشرده با حذف هارمونیک‌های ناخواسته به کمک تشدیدکننده‌هایT شکل و امپدانس پله‌ای» ‌و «تخمین حالت سیستم‌های غیر خطی با استفاده از فیلتر کالمن مکعبی جمع گوسی بر اساس قانون شعاعی- کروی سیمپلکس» اشاره کرد.

هجده نفر از استادان، پژوهشگران و دانشجویان دانشگاه‌های صنعتی شریف، تربیت مدرس تهران، شهید بهشتی، صنعتی نوشیروانی بابل، شهید چمران اهواز، صنعتی شیراز، شهید مدنی آذربایجان و دانشگاه آزاد اسلامی واحد کرمانشاه تألیف مقالات این شماره از نشریه را عهده‌دار بوده‌اند.

همچنین داوری این مقالات توسط 40 نفر از استادان دانشگاه‌ها و مراکز تحقیقاتی انجام شده است.

علاقمندان به کسب اطلاعات تکمیلی در مورد این شماره از نشریه می‌توانند به سایت اینترنتی نشریه مهندسی برق و مهندسی کامپیوتر ایران به نشانی http://ijece.org مراجعه نمایند.


نظر شما :