انتشار هشتاد و سومین شماره نشریه مهندسی برق و مهندسی کامپیوتر ایران

پژوهشکده برق جهاد دانشگاهی شماره چهارم از سال هجدهم «نشریه مهندسی برق و مهندسی کامپیوتر ایران، الف- مهندسی برق» را منتشر کرد.
۰۶ مرداد ۱۴۰۰ | ۱۵:۲۹ کد : ۳۳۹۸۶ آخرین اخبار اخبار نشریه
انتشار هشتاد و سومین شماره نشریه مهندسی برق و مهندسی کامپیوتر ایران

در این شماره مقالاتی با عناوین‌ «طرح کنترلی توزیع‏ شده مبتنی بر کنترل مدل پیش‎بین جهت تأمین توان در یک ریزشبکه DC مستقل»، ، «کاهش تلفات هسته مغناطیسی در مبدل فوروارد برای راه‌اندازی لامپ مگنترون»‌ و «جبران‎سازی توان راکتیو با استفاده از تخصیص بهینه‎ی خازن‎ها در شبکه توزیع در حضور نیروگاه بادی مبتنی بر تئوری تصمیم‎گیری شکاف اطلاعاتی»در حوزه مهندسی قدرت انتشار یافته است.

از دیگر عناوین مقالات این شماره از نشریه می‌توان به «بهبود مجموع نرخ کاربران ثانویه و بهره انرژی شبکه رادیوشناختگر با استفاده از تخصیص توان و Successive Relaying »‌، «شکل­ دهنده ترکیبی پرتو در سیستم­ های MIMO به وسیله تجزیه ماتریس شکل­ دهی پرتو بهینه»، «تعیین محل تغذیه و شکل­ دهی الگوی میدان در آنتن هم موقعیت MIMO با استفاده از تئوری مود مشخصه»، «بررسی تاثیر تعداد اتمهای کربن موجود در عرض نوار نانومتری گرافنی بر جریان ترانزیستور تک الکترونی گرافنی» و «فیلتر رنگی کاهشی بازتابنده‌ی مقاوم در مقابل تغییرات زاویه تابش با استفاده از فراسطح دی‌اکسید تیتانیوم و آینه‌های آلومینیومی» اشاره کرد.

بیست و دو نفر از استادان، پژوهشگران و دانشجویان دانشگاه‎های صنعتی شیراز، اصفهان، صنعتی نوشیروانی بابل، بیرجند، شهید مدنی آذربایجان، سیستان و بلوچستان، کاشان و جامع امام حسین (ع) تألیف مقالات این شماره از نشریه را عهده‌دار بوده‌اند.

همچنین داوری این مقالات توسط  32 نفر از استادان دانشگاه‌ها و مراکز تحقیقاتی انجام شده است.

علاقمندان به کسب اطلاعات تکمیلی در مورد این شماره از نشریه می‌توانند به سایت اینترنتی نشریه مهندسی برق و مهندسی کامپیوتر ایران به نشانی http://ijece.org مراجعه نمایند.


نظر شما :