انتشار هشتادمین مجلد نشریه مهندسی برق و مهندسی کامپیوتر ایران

۲۰ دی ۱۳۹۹ | ۰۹:۱۲ کد : ۲۶۷۶۴ آخرین اخبار اخبار نشریه
انتشار هشتادمین مجلد نشریه مهندسی برق و مهندسی کامپیوتر ایران

پژوهشکده برق جهاد دانشگاهی شماره دوم از سال هجدهم «نشریه مهندسی برق و مهندسی کامپیوتر ایران، ب- مهندسی کامپیوتر» را منتشر کرد.

مقالاتی با عناوین «استنتاج بیزین تغییراتی در حذف نویز از تصاویر فراطیفی با استفاده از متغیرهای پنهان مبتنی بر خوشه‌بندی»، «زمان‌بندی وظایف برنامه‌های کاربردی اینترنت اشیا در محیط رایانش مه با استفاده از یادگیری تقویتی عمیق»‌، «طراحی و تحلیل یک الگوریتم وفقی LMS/Newton بهبودیافته در کاربرد حذف پژواک آکوستیکی»‌، «تولید متن با رویکرد جمعی مبتنی بر شبکه‌های مولد مقابله‌ای»، «رایانش سریع از طریق ارتقای جنگل تصادفی با استفاده از دو تکنیک فشرده‌سازی و موازی‌سازی» ‌و «بهبود کیفیت تجربه کاربر برای محتوای ویدئوی جویبارسازی‌شده در ساختار ابری» در حوزه مهندسی کامپیوتر انتشار یافته است.

از دیگر عناوین مقالات این شماره از نشریه می‌توان به «ارزیابی مشخصه فلیپ‌فلاپ استاتیک مبتنی بر ترانزیستور نانو- نوار گرافنی سد شاتکی تحت تغییرات فرایند ساخت» و «شناسایی پایدار فعالیت فیزیکی انسان بر اساس سنسورهای گوشی هوشمند‌» اشاره کرد.

بیست و دو نفر از استادان، پژوهشگران و دانشجویان دانشگاه­های صنعتی شریف، صنعتی نوشیروانی بابل، قم، یزد، دانشگاه فردوسی مشهد، دانشگاه صدا و سیما و دانشگاه پیام نور یزد تألیف مقالات این شماره از نشریه را عهده ­دار بوده‌اند.

همچنین داوری این مقالات توسط 34 نفر از استادان دانشگاه‌ها و مراکز تحقیقاتی انجام شده است.

افراد علاقمند به کسب اطلاعات تکمیلی در مورد این شماره از نشریه می‌توانند به سایت اینترنتی نشریه مهندسی برق و مهندسی کامپیوتر ایران به نشانی http://ijece.org مراجعه نمایند.


نظر شما :