انتشار شماره بهار ۱۳۹۹ بخش کامپیوتر نشریه مهندسی برق و مهندسی کامپیوتر ایران

۲۴ اردیبهشت ۱۳۹۹ | ۱۰:۳۷ کد : ۱۸۱۰۵ آخرین اخبار اخبار نشریه
انتشار شماره بهار ۱۳۹۹ بخش کامپیوتر نشریه مهندسی برق و مهندسی کامپیوتر ایران

پژوهشکده برق جهاد دانشگاهی شماره اول از سال هجدهم «نشریه مهندسی برق و مهندسی کامپیوتر ایران، ب- مهندسی کامپیوتر» را منتشر کرد.

مقالاتی با عناوین ‌»طرحی برای موازنه بار در شبکه‌های ناهمگون با استفاده از ارتباط رله‌ای مبتنی بر D2D»‌، «بررسی تأثیر سلسله‌مراتب حافظه نهان ناهمگن در پردازنده‌های مراکز داده»، « بهبود امنیت روش پنهان‌نگاری LSBM با استفاده از الگوریتم ژنتیک، چندکلیدی و بلاک‌بندی»‌  ‌و «الگوریتم جدید و مقاوم AMP برای ماتریس‌های غیر iid و گوسی مبتنی بر تئوری بیز در نمونه‌برداری فشرده» از جمله مقالات انتشاریافته در حوزه مهندسی کامپیوتر انتشار یافته است.

ازدیگر عناوین مقالات این شماره از نشریه می‌توان به « ارائه یک روش ترتیبی پویا بر اساس یادگیری عمیق به منظور بهبود کارایی سیستم‌های تطبیق بیومتریکی مبتنی بر کارت هوشمند»، «تحلیل احساس در رسانه‌های اجتماعی فارسی با رویکرد شبکه عصبی پیچشی»، «بازشناسی فعالیت انسان با استفاده از مدل تعویضی ساختاری» و  « یک روش توزیع‌شده برای استخراج چندتایی‎های فارسی- انگلیسی» اشاره کرد.

بیست و سه نفر از استادان و دانشجویان دانشگاه­های تهران، علم و صنعت ایران، فردوسی مشهد، یزد، شاهد، صنعتی قم، الزهرا، دانشگاه صنعتی قم، علوم و فنون هوایی شهید ستاری، آزاد اسلامی، پیام نور و پژوهشگاه ارتباطات و فناوری اطلاعات تألیف مقالات این شماره از نشریه را عهده­دار بوده‌اند.

همچنین داوری این مقالات توسط 41 نفر از استادان دانشگاه‌ها و مراکز تحقیقاتی انجام شده است.

افراد علاقمند به کسب اطلاعات تکمیلی در مورد این شماره از نشریه می‌توانند به سایت اینترنتی نشریه مهندسی برق و مهندسی کامپیوتر ایران به نشانی http://ijece.saminatech.ir مراجعه نمایند.


نظر شما :