انتشار مجلد برق پائیز ۱۳۹۸ نشریه مهندسی برق و مهندسی کامپیوتر ایران

۲۱ آبان ۱۳۹۸ | ۰۹:۳۷ کد : ۱۳۰۴۶ آخرین اخبار اخبار نشریه
انتشار مجلد برق پائیز ۱۳۹۸ نشریه مهندسی برق و مهندسی کامپیوتر ایران

پژوهشکده برق جهاد دانشگاهی شماره سوم از سال هفدهم «نشریه مهندسی برق و مهندسی کامپیوتر ایران، الف- مهندسی برق» را منتشر کرد.

مقالاتی با عناوین «مدل‌سازی و ارزیابی قابلیت اطمینان راکتور کنترل‌شونده مغناطیسی مبتنی بر روش زنجیره مارکوف»‌، «تحلیل پایداری ژنراتور القایی دوسو تغذیه با استفاده از تحلیل مدال»، «برنامه‌ریزی توسعه هماهنگ شبکه‌های برق و گازبا در نظر گرفتن معیار امنیت 1-N»‌، «استفاده از روش‌های پردازش سیگنال برای تخمین امپدانس شبکه‎های قدرت ولتاژ پایین در محدوده فرکانسی kHz 2 تا kHz 150»، «ارائه ساختار جدید گرمایش القایی با کلیدزنی نرم با بازدهی بالا»‌ و «ارائه یک روش مبتنی بر مدل برای بهبود عملکردحفاظت دیفرانسیل ترانسفورماتورهای قدرت» در حوزه مهندسی قدرت انتشار یافته است.

ازدیگر عناوین مقالات این شماره از نشریه می‌توان به «طراحی یک مبدل ولتاژ DC-DC خازنی تمام مجتمع ولتاژ پایین و پربازده به منظور برداشت انرژی محیطی»، «تخمین ماتریس بررسی توازن کد کانولوشنال با نرخ k/n در محیط نویزی مبتنی بر تبدیل والش-هادامارد» اشاره کرد.

بیست و یک نفر از استادان و دانشجویان دانشگاه­های شهید بهشتی، اصفهان، شیراز، فردوسی، صنعتی شاهرود، صنعتی مالک اشتر، شهید مدنی آذربایجان، آزاد اسلامی و کوییزلند استرالیا تألیف مقالات این شماره از نشریه را عهده ­دار بوده‌اند.

همچنین داوری این مقالات توسط 38 نفر از استادان دانشگاه‌ها و مراکز تحقیقاتی انجام شده است.

افراد علاقمند به کسب اطلاعات تکمیلی در مورد این شماره از نشریه می‌توانند به سایت اینترنتی نشریه مهندسی برق و مهندسی کامپیوتر ایران به نشانی http://ijece.saminatech.ir مراجعه نمایند.


نظر شما :