برگزاری جلسه دفاع از رساله دوره دکتری خانم فاطمه مستاجر خیرخواه رشته مهندسی برق – گرایش مخابرات

۱۱ شهریور ۱۳۹۸ | ۱۶:۱۶ کد : ۱۱۱۷۰ اخبار پژوهشی آخرین اخبار
برگزاری جلسه دفاع از رساله دوره دکتری خانم فاطمه مستاجر خیرخواه رشته مهندسی برق – گرایش مخابرات

جلسه دفاع از رساله دوره دکتری خانم فاطمه مستأجر خیرخواه با عنوان "بهبود آشکارسازی و ردیابی حرکت سلول‌های اسپرم در تصاویر میکروسکوپی" در روز دوشنبه 11 شهریور 1398 در محل پژوهشکده برق جهاد دانشگاهی برگزار گردید.

راهنمایی این رساله را دکتر حمیدرضا صادق محمدی از پژوهشکده برق جهاد دانشگاهی عهده‌‌دار بود و مشاوره آن را آقای دکتر عبدالحسین شاهوردی از پژوهشگاه رویان جهاد دانشگاهی بر عهده داشتند.

رساله یادشده در قالب طرح تحقیقاتی مشترک میان پژوهشکده برق و پژوهشگاه رویان برنامه­ ریزی و اجرا گردید و در قالب آن روش­های جدیدی برای بهبود دقت و افزایش سرعت پردازش تصویری نمونه‌‌های آزمایشگاهی مورد تجزیه و تحلیل در آزمایشگاه‌‌های تشخیص طبی و مراکز تحقیقاتی و درمانی مرتبط با درمان ناباروری ارائه شده است. نتایج این پژوهش در مجلات علمی بین‌المللی و کنفرانس­های معتبر داخل کشور ارائه شده است.

داوری این رساله را خانم دکتر شهره کسایی از دانشگاه صنعتی شریف و آقایان دکتر محمدحسن مرادی از دانشگاه صنعتی امیرکبیر، دکتر محسن سریانی از دانشگاه علم و صنعت ایران و دکتر سیدوهاب شجاع­ الدینی از سازمان پژوهش­های علمی و صنعتی ایران برعهده داشتند. این رساله در داوری پایانی خبرگان حاضر با نمره 19 و درجه بسیارخوب ارزیابی شد.


( ۲ )

نظر شما :